הרב דיבר על חטא נדב ואביהו ובפירוש השפת אמת, שאומר שלמרות ההתלהבות הגדולה, אסור לעבור על מה שלא מצווה לעשות.
בשיעור הרב דיבר על תורה של רבי נחמן מה אפשר לעשות כאשר יש צרה שלא מאפשרת להתפלל, שנלמדת מאסתר שלא יכלה להתפלל במשתה עם אחשוורוש בגלל הצלמים
בשיעור הרב תיאר שלוש אפשרויות לקרוא את הפסוק "אכן אתה א-ל מסתתר אלקי ישראל מושיע", והקשרים בניהם.
בשיעור הרב תיאר את התורה החסידית הידועה על "ועשו לי מקדש ושכנתי בתוכם" שעושה מעבר מהרעיון הכללי שלא מתממש לצערנו של מקדש, לעבודה והרגשה אישית של האדם שנותן לה' להיכנס אליו.
בשיעור הרב דיבר על הפירושים השונים על ברית האגנות וניסה להסביר אותם לפי ההבדלים של בין היחסים הראויים בין האהבה ליראה.
הרב מסביר בשיעור תורה של מי השילוח על איך כל המצוות עשה נובעות ממצות "אנכי ה' אלוקיך..", ואת הקשר בין זה למצוות שכליות ושמעיות, ועצה מעשית לעשיית מצוות בדרך הזאת.
בשיעור הרב דיבר על תורה של הדגל מחנה אפרים על הנהגת המן, הנהגה שבה אתה מתייחס לכל מה שאתה מקבל, בתור מתנות שה' נתן לך.
הרב איתמר מביא על דברי השפת אמת על היחס בין עשרה מאמרות לעשרת הדיברות ועל המעבר בין אמירה כללית שמכוננת את העולם לדיבור בין נכוח לנוכח. השיעור מסתיים בניגון ושירה משותפת של ניגון/ מארש "שיר המעלות" של חסידות גור
בשיעור הרב מתאר שתי גישות למפגש עם אלוקים. גישה אחת שהייתה לכל הנביאים שהיא בחינת "כה" וגישה שניה שהייתה נבואתו של משה מבחינת "זה" כלומר מפגש ממשי עם אלוקים. בשיעור הרב מתאר איך אנחנו יכולים להגיע לבחינת "זה".
בשיעור הרב הביא תורה של בעל הדגל מחנה אפריים, על משל הבערת הסנה כנסיון לשרוף את המידות הרעות בהתלהבות במקום להעלות אותם.
"לישועתך קויתי ה'" מה העקרונות הנלמדים מפסוק זה והניגון המבוסס עליו
בשיעור הרב מביא את המדרש על העגלות שיוסף שלח לאביו, ומדבר על תורה חסידית של רבי לוי-יצחק מברדיצ'ב על משמעותן.
בשיעור הרב דיבר על איך בחסידות מפרשים את הפסוק "אלה תולדות יעקב יוסף בן שבע-עשרה שנה..." והתפישה החסידית/קבלית של היחס בין יעקב ליוסף
הרב אוסף את התלמידים לכמה דקות של ניגון והארה חסידית. הרב סיפר סיפור יפה על ניצול זמן ודיבר על מהי המשמעות ששרה חייה את כל שנותיה לטובה...
הרב אוסף את תלמידי הישיבה לכמה דקות של ניגון והארה חסידית
בשיעור הרב מביא את שפת אמת לשנת תרל"ד. השפת אמת מביא את דרשת חז"ל: "מי שממית עצמו עליה", ותוהה, איך הדבר מסתדר עם הכלל החשוב של וחי בהם? איך מסתדר הפער? הרב מביא גם את שפת אמת פרשת תרל"ו שנדרש לשאלת טעם החוקה, וההזדמנות הגדולה שיש בעשיית "חוקה" לחצו על "הרשמה למנוי" כדי לקבל את שיעורי הישיב
בהתחלה יש תקלה בסרטון וניתן לשמוע אבל אין סרטון, בהמשך הסרטון זה חוזר להיות במצב תקין. קרח מביא טיעון טוב, כולנו קדושים. אנחנו גם נבחרנו. מדוע תתנשאו על קהל ה'?