בשיעור הרב מדבר על מסעו של משה ומשפחתו חזרה למצרים, ברית המילה של בנו של משה וההתייצבות אל מול פרעה
בשיעור זה הרב שרלו מדבר על החלק האחרון של שיר השירים שמורכב מקטעים שונים שנראים לכאורה לא קשורים ומסתיימים בצורה מפתיעה.
בשיעור הרב מדבר על מינויו השני של משה להנהגת עם ישראל ומשווה בין שני המינויים.
בשיעור הרב שרלו מדבר על המעבר בין השפל העצום לשיאו של הקשר בין הדוד לרעיה.
בשיעור הרב מדבר על הנבואה שמשה מקבל בסנה להקדשתו להנהגת עם ישראל.
הרב מדבר בשיעור על חלקו השני של השיר השלישי, על השבר הגדול שבין הדוד לרעיה, שבאה לאחר הבטוי החזק ביותר של הקשר בין הדוד והרעיה המבוטאת בחלקו הקודם של השיר.
הרב מדבר בשיעור על חלקו הראשון של השיר השלישי, שבו מתרחשת החתונה בין הדוד לרעיה, ועל עוצמת הקשר בין הדוד והרעיה המבוטאת בחלקו הזה של השיר. ואולי זה רק רמז.
בשיעור הרב מדבר על העקרונות שמובילים את משה בפעולותיו כאשר איש מצרי מכה איש עברי, שני עברים ניצים והמפגש עם בנות יתרו בהמשך של פרק ב' מהשיעור הקודם עד לסיומו.
בשיעור הרב מדבר על המתח שבין תפיסתה של הרעיה לבין תפיסתו של הדוד ואיך הוא מתבטא ביחס בין השיר הראשון לשני.
בשיעור הרב מדבר על סיפור לידתו של משה והמעבר מהאמא הביולוגית לבת פרעה בעשרת הפסוקים הראשונים של פרק ב' בספר שמות.
בשיעור הרב מדבר על פתיחת הספר ועל הקושי המרכזי של המגילה בפער בין תפיסתה של הכורמת/הרעיה לבין תפיסתו של המלך/הדוד ואיך הוא מתבטא בשיר הראשון.
בשיעור הרב מדבר על הבעיות בפשטו של הפרק הראשון של ספר שמות ואיך הוא מסתדר עם סופו של ספר בראשית.
השנה החליט הרב שרלו לחזור לאחד מהספרים המורכבים בתנ"ך - 'שיר השירים' עליו כבר כתב ספר, ולחזור לקרוא אותו לאור המלחמה.
במהלך השנה יעובר על ידי הרב איתמר אלדר סדרת המשך לסדרת השיעורים בפשט ורוח בספר בראשית. את שיעור הפתיחה הרב איתמר לא יכל להעביר לכן הרב יובל שרלו העביר במקומו.
הרב איתמר בשיעור מדבר על הרמזים, מילים מסוימות בסיפור שרומזות לנו על סיפור אחר ומראה לנו מה זה יכול ללמד ולחדש לנו על הסיפור.
בשיעור הרב סוקר את תדמיתו החיובית של איוב ע"פ התיאורים בפסוקים ומציג את את הסתירה העולה מדברי אליפז שמעמיד בסימן שאלה את תומתו. בשיעור הרב מציע שלוש דרכים להתמודדות.
בשיעור הרב שרלו מציג את טענותיו המרכזיות של איוב ואת עמדתו כנגד הרעים וכנגד הקב"ה.
בשיעור הרב איתמר מביא את הכלי הראשון ללימוד תנ"ך בעיון והוא 'גבולות ותיחום הסיפור' ומדבר על החשיבות של הדבר הזה ועל השפעתו הרבה על הסיפור